Wednesday, April 24, 2013

Somborski Bulevar kao investicija u budućnost


Pisao sam u jednom tekstu o kupcima koji nisu iz Novog Sada i kako oni izbegavaju kupovinu nekretnine na lokacijama koje su ''daleko'' od centra Novog Sada dok su te lokacije upravo zanimljive Novosađanima a ja ću se potruditi da ukažem na neke od prednosti takvih lokacija.
Somborski Bulevar je trenutno jedna od zanimljivijih lokacija u Novom Sadu, dobija svoje novo ruho i novi identitet. Za investitore je posebno zanimljiv jer ima prostora za gradnju i postoje dobre parcele koje se mogu iskoristiti.
Još uvek ne mogu da stvorim pravu sliku  kako će izgledati taj kraj za 4 do 5 godina ali imam utisak da će se naći bolje rešenje od Grbavice, da će biti i zelenih površina a infrastruktura je mnogo kvalitetnija tj ona je nova jer se na nekadašnje kuće nisu napravile zgrade. Vodovodna i ostala infrastruktura će biti nova.
No, danas kupiti stan na Somborskom Bulevaru je poželjno iz više razloga a ja ću navesti neke:
Gradi se mnogo kvalitetnije nego ranije jer je došlo i do jasnije slike među investitorima i opstali su neki od onog mora koje je plovilo našim gradom pre par godina i pustošilo novčanike naših sugrađana.
Više nije takva situacija zato što moraju da paze na kvalitet gradnje, došlo je do realne trke među investitorima i samo oni bolji prodaju stanove a papiri moraju biti sređeni.
Cena je možda i presudan faktor jer za malo para dobijate puno kvadrta koji će dobiti na ceni kada se završi gradnja bulevara što ja često spominjem.
Vi sada investirate u budućnost i to treba imati na umu!
Kada mi klijent iznese primedbu da je Somborski Bulevar daleko ja uvek napomenem da je to samo utisak a da se do centra automobilom stiže za 7 minuta jer je povezanost sa Limanima ali i Futoškim Putem neverovatno dobra, ima malo semafora što ubrzava vaš put.
U Novom Sadu je sve blizu a ova lokacija pruža izvesnu izolovanost od gradskih zbivanja ako se tome teži a sa druge strane ste za veoma kratko vreme u samom centru zbivanja.
Ja bi lično stavio akcenat na cenu stanova kao i na kvalitet gradnje i samog života.
Ima li na Grbavici biciklističkih staza ili pešačkih? Možete li se baviti sportom?
Al. to je naravno moje mišljenje a ja se nadam da sam vam makar malo približio Somborski Bulevar kao mesto za život.

Hvala vam na čitanju a ako vam se dopao tekst, budite slobodni da ga podelite sa prijateljima na Facebooku i ostalim socijalnim mrežama.
A ako vam zatreba pomoć pri kupovini nekretnine ili prodaje, kontaktirajte me putem telefona ili emaila.
Srdačan pozdrav
Ćazim Salihi
061 66 22 851
cazim.salihi@gmail.comMožete me pratiti i na Facebook stranici;
https://www.facebook.com/VasBrokerZaNekretnine?ref=hl
Vaš broker za nekretnine




0 comments:

Post a Comment