Monday, May 20, 2013

Osećaj koji se pamti pri kupovini nekretnine



Šta nas pokreće na kupovinu?
U ovom tekstu se neću baviti samo kupovinom nekretnina jer postoji mnogo toga što je zajedničko svakoj kupovini a to su emocije.
Uprkos mišljenju da mi kupujemo racionalno, i da je pokretač kupovine uglavnom razum, držaću se teze  da su emocije te koje nas pokreću i koje odlučuju.
Strah je najizraženiji i on je gotovo uvek prisutan i kod kupaca i kod prodavaca ali i nas brokera i zato dolazi do mnogih nesporazuma.
U ovom tekstu ću pokušati da prikažem tri ugla: Prodavac, Kupac i Broker i ono što je svima nama zajedničko.
Kupac je uvek uplašen jer on daje novac, u ovom slučaju veliki i na mene kao Brokera gleda sa nepoverenjem do onog trenutka dok se ne upoznamo i ne shvati da sam ja na njegovoj strani, da mu pomažem da reši životno pitanje.
Prodavac ima svoj stav, isprva kategoričan i ne promenjiv te smatra da je njegova nekretnina najbolja na svetu i da je cena opravdana što je uglavnom pogrešno jer tržište govori nešto drugo.
O prodavac je uplašen da ne otera kupca.
A ja?
Pa, ja sam isto u strahu da ne ostavim pogrešan utisak na kupca, da ne napravim pogrešnu procenu i ne ponudim nešto što je za kupca ne prihvatljivo.  Moj zadatak je da ga dobro saslušam i da zajedno dođemo do pravog rešenja za šta je ponekada potrebno zaista puno vremena i strpljenja jer su i kupci ponekad pogrešno informisani i nerealni u svojim zahtevima koji nisu u skladu sa mogućnostima.
Najvažnije je da se uspostavi  dobra komunikacija između kupca i brokera kao i prodavca...
No, u jednom trenutku se dođe do vrhunca napetosti tj u pregovore u kojima kupac po pravilu nudi manje od onoga što traži prodavac a moj posao je da ih dovedem do tačke slaganja a da svi budemo zadovoljni.
Tada smo svi nervozni i uplašeni jer je svima važno da se postigne dogovor...
Bude ljutnje, smeha, nervoze i straha ali kada dođe do dogovora a uglavno se dođe, onda padaju sve maske i nestaju svi strahovi.
Prostorijom preovlada samo zadovoljsto i sreća zato što je kupac dobio nekretninu koju je želeo s druge strane je prodavac koji je sretan jer je rešio bitno pitanje i dobio novac.
Ja sam zadovoljan zbog njihove sreće jer se ona oseti, svi ti osmesi koji se iznenada pojave na našim licima  mi govore da sam uradio dobar posao a i novac koji dobijem nije za zanemariti jer zadovoljan je moj direktor a zadovoljna je i moja supruga...tako da smo svi zadovoljni!
Najlepše u prodaji je to što mi pruža mogućnost da ljudima pomognem da reše određen problem...
Sreća i zadovoljstvo je ono što ljudi osećaju nakon kupovine...ta emocija je najintezivnija.
Hvala vam na čitanju a ako vam se dopao tekst, budite slobodni da ga podelite sa prijateljima na Facebooku i ostalim socijalnim mrežama.
A ako vam zatreba pomoć pri kupovini nekretnine ili prodaje, kontaktirajte me putem telefona ili emaila.
Srdačan pozdrav
Ćazim Salihi
061 66 22 851
cazim.salihi@gmail.comVaš broker za Nekretnine
https://www.facebook.com/VasBrokerZaNekretnine?ref=hl









 












0 comments:

Post a Comment