Tuesday, July 16, 2013

Kuće kao svedok vremena


Posao kojim se bavim, možemo sagledati iz više uglova a jedan i najčešći je prodaja tj zarada o čemu neću pisati zato što bi želeo da se osvrnemo na drugi ugao a on se često tiče ljudskih sudbina, sreća i nesreća kao i vremana u kom smo živeli i u kom živimo.
Kada ulazim u nečiji stan ili kuću ja ulazim u čitavu životnu priču, određene okolnosti sa kojima se upoznajem jer je i to deo mog posla.
Šta danas navodi ljude da prodaju svoje nekretnine?
Što prodaju ono za šta su radili ceo život?
Istina je da je uglavnom reč o muci koja ih tera na takav korak.
Bolest bližnjih ili starost koja ne dozvoljava da se živi kao nekada.
Svaki stan  tj nekretnina govori priču o jednoj porodici a kuće najviše toga govore i svedoče o svim promenama koje su zadesilo naše društvo i ujedno pad životnog standarda većinskog dela stanovništva i naravno rast drugog dela al se njima neću baviti u ovom tekstu.
Na početku moje profesionalne karijere Brokera za nekretnine  ( još uvek sam na samom početku) sam poželeo da prodajem kuće jer osećam strast prema istim. Volim lepe kuće i uređena dvorišta, posebno kada postoji lični pečat ili duša.
Obilazeći kuće po Sremskoj Kamenici ili Rumenci, primetio sam da su većinom ogromne, sa puno kvadrata, soba, velika dvorišta a u njima živi stariji bračni par koji je uglavnom razočaran u svoju decu što su se odselila i žive u nekom stanu pored ovolike kuće.
Prva pomisao mi je bila: ''Pa, zar ste zaista verovali da će vaš deca živeti sa vama?''
Čak sam osetio i mali zlobni podsmeh koji sam istog trena ugušio jer nisam ja pametan a oni glupi pa su imali takve zamisli.
Istina je da živimo u drugoj državi, u drugom vremenu i da se životne okolnosti svakodnevno menjaju i da su nekada prodice živele zajedno, da su se poštovale a danas?
Drugi ugao cele ove priče govori u finansijskom sunovratu ove ili ovih država koje smo promenuli a ne maknuvši se sa mesta.
Ljudi su imali para i gradili velike kuće, prostrane a to je specifično za period 80- tih i 90-tih i mogli su da ih održavaju a danas?
Pa, danas, čini mi se da se sve urušava, i kuće i vrednosti pa čekamo neka nova vremena i nove trendove.
Toliko za ovaj tekst.
Budite slobodnio da pročitate još neke zanimljive tekstove:
 Adice: od ruralne sredine do urbanog naselja u Novom Sadu

 Kakve se nekretnine prodaju u Novom Sadu?

 Somborski Bulevar kao investicija u budućnost

 Ko određuje i kako odrediti cenu nekretnina?

Hvala vam na čitanju a ako vam se dopao tekst, budite slobodni da ga podelite sa svojim prijateljima na Facebooku i drugim socijalnim mrežama.
Srdačan pozdrav
Ćazim Salihi
061 66 22 851
Vaš broker za Nekretnine
https://www.facebook.com/VasBrokerZaNekretnine?ref=hl

3 comments:

  1. Pozdrav, bavite li se vi kupnjom nekretnina kao broker u Hrvatskoj

    ReplyDelete

  2. Na žalost ne kupujemo jer se bavimo isključivo posredovanjem u prodaji nekretnina u Novom Sadu i okolini.
    Ako imate bilo kakvo pitanje ili vam je potrebna pomoć, budite slobodni da me kontaktirate na tel +381 61 66 22 851
    Srdačan pozdrav
    Ćazim Salihi

    ReplyDelete
  3. Nostalgičan i emotivan tekst. Pomalo arhaičan u današnje vreme.

    ReplyDelete