Monday, March 25, 2013

Stan koji svira blues!



Šifra stana:1024550
Retko se susreću ovakvi stanovi.
 Posve drugačiji od ostalih po svom rasporedu i specifični po toploti kojom  zrači.
Ne, ovaj stan nije za svakoga, u njega se zaljubljuje i on bira svoje vlasnike.

Nalazi se u blizini stanice, tačnije između stanice i sajma.
Njegova skromna kvadratura od 38 kvadrata možda nije ono što će vas istog trena, čitajući ovaj tekst i privući ali toplota i ljupkost sigurno hoće.
Čim kročite, pređete njegov prag, osetite zov, mami vas da se udobno smestite i pustite dobru muziku i opustite se.
Jednoiposoban stan ovih karakternih crta, sa ovom dušom i centralnim grejanjem će vas prigrliti i prihvatiti kao njegove vlasnike za samo 36.570e.

I nije to neka cena, manje od 1000e po kvadratu al o ceni ne mogu dilemisati jer je to na vama a ja sam tu da pružim određenu informaciju, nadam se korisnu.
No, vi odlučujete a ako poželite da se uverite u moje reči i proverite da li je ovaj stan zaista magičan kao što sam napisao, pozovite me.

Srdačan pozdrav
Ćazim Salihi
Tel: 060 33 00 206
e-mail: cazim.salihi@gmail.com
Vaš broker za nekretnine

0 comments:

Post a Comment